Elgondolkodtató, és rendkívül pozitív üzenetű reklámot futtat a Telekom: a távközlési és telekommunikációs társaság a család és az összetartozás fontosságát hangsúlyozza – persze a saját maga oldaláról.

Elgondolkodtató, és rendkívül pozitív üzenetű reklámot futtat a Telekom: a távközlési és telekommunikációs társaság a család és az összetartozás fontosságát hangsúlyozza – persze a saját maga oldaláról.
Az Oázis Kertészet a Valentin-napi reklámja során egyben a hűtlenséget is hirdette: „Az akció keretében 2018. február 9. és 14. között két azonos értékű virágzó növény vásárlása esetén az egyik árából 50% kedvezményt adunk”- áll a plakáton, amelyen a hűtlen szerető látható, két lánnyal az oldalán.
A mobiltelefonunk már lassan tényleg mindenhol ott van velünk… Szinte képtelenek vagyunk letenni, kikapcsolni, még az olyan helyzetekben is, amikor sokkal fontosabb dolgok történnek körülöttünk – például a párunkkal randevúzunk. A Telekom egészen frappáns reklámja arról szól, hogy „A mobil segít ha távol vagytok. De eltávolít, ha közel.”
Nagy-Britanniában azért utasított vissza egy karácsonyi reklámfilmet a Digital Cinema Media, mert úgy vélték, az „túl vallásos”. A filmecske mottója az volt: Christmas (Karácsony) Krisztussal kezdődik (Christmas begins with Christ). Az eseményről a Családháló számolt be. (A DCM semmilyen politikai vagy vallási reklámot nem hajlandó forgalmazni.)
Na jó, ha teljesen őszinte akarok lenni, akkor reklám(ok)ról van szó, de tipikusan az a reklám, amiben nem virít 34-es betűmérettel a reklámozandó cucc, hanem csak a végére teszik oda szolídan. És többnyire irtó cukik. És/vagy meghatóak. Az biztos, hogy inkább a lányok szájíze szerint rendezték a legtöbbet, no de ki veszi általában a karácsonyi ajándékot az egész családnak, plusz a férj családjának is…? :o)