Az Oázis Kertészet a Valentin-napi reklámja során egyben a hűtlenséget is hirdette: „Az akció keretében 2018. február 9. és 14. között két azonos értékű virágzó növény vásárlása esetén az egyik árából 50% kedvezményt adunk”- áll a plakáton, amelyen a hűtlen szerető látható, két lánnyal az oldalán.
A CitizenGo nevű szervezetet petíciót írt, melyben arra kéri Boross Dávidot, az Oázis Kertészet marketing és fejlesztési igazgatóját és társtulajdonosát, valamint az Oázis kertészetek vezetőit, hogy állítsák le a „Hűtlen szerető” kampányukat, hiszen az szembemegy a hűséggel és a családi értékekkel, ami egy családi vállalkozás részéről igencsak meglepő, valamint a nőkre nézve meglehetősen megalázó.
A petíciót 2900-an aláírták, így a petíció sikeresen elérte a célját.
Az Oázis Kertészet biztosította a szervezetet, hogy
„1. Bár céljuk nem a hűtlenségre biztatás volt, elfogadják, hogy van, akiket sért a hirdetés, ezért a jövőben a reklámkampány nem fog megjelenni.
2. Eltávolítják a hirdetéseket az online felületekről.
3. Eltávolítják a Oázis kertészetekben lévő plakátokat.
4. Kiírják a kertészetek eladóterében, hogy amennyiben a vásárlók korábban találkoztak a hirdetéssel, azt ne vegyék sértésnek, azért az Oázis Kertészet elnézést kér.”
forrás: citizengo.org
Még nem érkezett hozzászólás