2018. 01. 29.

Összefogás a hűségért

Az Oázis Kertészet a Valentin-napi reklámja során egyben a hűtlenséget is hirdette: “Az akció keretében 2018. február 9. és 14. között két azonos értékű virágzó növény vásárlása esetén az egyik árából 50% kedvezményt adunk”- áll a plakáton, amelyen a hűtlen szerető látható, két lánnyal az oldalán.

A CitizenGo nevű szervezetet petíciót írt, melyben arra kéri  Boross Dávidot, az Oázis Kertészet marketing és fejlesztési igazgatóját és társtulajdonosát, valamint az Oázis kertészetek vezetőit,  hogy állítsák le a “Hűtlen szerető” kampányukat, hiszen az szembemegy a hűséggel és a családi értékekkel, ami egy családi vállalkozás részéről igencsak meglepő, valamint a nőkre nézve meglehetősen megalázó. 

A petíciót 2900-an aláírták, így a petíció sikeresen elérte a célját. 

Az Oázis Kertészet biztosította a szervezetet, hogy

“1. Bár céljuk nem a hűtlenségre biztatás volt, elfogadják, hogy van, akiket sért a hirdetés, ezért a jövőben a reklámkampány nem fog megjelenni.

2. Eltávolítják a hirdetéseket az online felületekről.

3. Eltávolítják a Oázis kertészetekben lévő plakátokat.

4. Kiírják a kertészetek eladóterében, hogy amennyiben a vásárlók korábban találkoztak a hirdetéssel, azt ne vegyék sértésnek, azért az Oázis Kertészet elnézést kér.”

 

 

forrás: citizengo.org

Szemle
hirdetés

Még nem érkezett hozzászólás