2017. 05. 09.

#csakegygondolat – Geszti Péter és a Mária Rádió

Első hallásra magam is megrökönyödtem, hogy a nem éppen keresztény értékrendjéről ismert Geszti Péter reklámozza a Mária Rádiót: ám felocsúdásom után gyorsan ráeszméltem, hogy hosszú idő után ez az első olyan marketingfogás, amellyel tényleg meg lehet szólítani új embereket

Meglehetősen gúnyos hangnemben számol be a 444 arról, hogy Geszti Péterrel reklámozza magát a Mária Rádió. Megmondom őszintén, én személy szerint nem kedvelem annyira Gesztit, habár zavarba ejtően sok Rapülők számot tudok fejből, de emberileg eléggé más karakterek vagyunk, különböző értékeket vallunk. De nagyon jó pontnak tartom, hogy elfogadta egy katolikus rádió felkérését és felszólalt mellette.

Geszti Péter a Mária Rádióról

hirdetés

Videónkban Geszti Pétert arról kérdeztük miért fontos a Mária Rádió támogatása. 🙂 Kérjük támogassa Ön is a Mária Rádiót adója 1%-ával, s értesítse erről a lehetőségről munkavállaló ismerőseit!A Mária Rádió Közhasznú Egyesület adószáma: 19385226-1-19Bővebb információkat az 1% felajánlásáról, a Mária Rádió honlapján talál: www.mariaradio.hu/egyszazalekA Mária Rádió családja óriási szerepet tölt be abban, hogy megszólítsa a családokat, közösségeket, ismerősöket, barátokat. Kérjük, osszák meg szeretteikkel is, miért érzik fontosnak a rádió támogatását!

Közzétette: Mária Rádió – 2017. május 2.

Már csak a 444 cikke miatt is megérte ez a reklám: esélye nem lett volna a Mária Rádiónak teret kapnia a 444 oldalán, valószínűleg olvasóinak többsége most hall először az egész médiumról. Végre nem arra törekszik egy keresztény médium, hogy a meglévő hallgatókhoz/olvasókhoz szóljon, hanem jó értelembe véve provokál, interaktivitást vált ki.

S külön nagy szó egy olyan médiumtól, amely mindenről híres volt eddig, csak arról nem, hogy ilyen megoldásokkal rukkolna elő.

Pont erről szól az evangelizáció, amelyről olyan gyakran elfelejtkezünk: új embereket megszólítani, új megoldásokat keresni, kimozdulni a komfortzónából, ezzel minél szélesebb réteghez eljuttatni a kereszténység üzenetét.  Homlokegyenest ellentmond ez a reklám annak, amit tapasztalni szoktunk ezektől a médiumoktól. Tízezreket lehet így elérni, már csak arra kéne figyelni, hogy ne egy tavalyról megmaradt anyák napi virágcsokor mellé ültessék le legközelebb a megszólalót, hanem törekedjenek a professzionalizmus felé. Hogy a keresztény médium ne jelentse azt automatikusan, hogy valami gagyi.

Hogy Geszti Péterrel lehet evangelizálni? Hát persze hogy lehet!

Martí Zoltán

#csakegygondolat
hirdetés

Még nem érkezett hozzászólás